lørdag 9. oktober 2010

Minihusmorferie

Eg har vore på tur! Rett nok berre i ein dag, men like fullt verd å nevna. Samboen skulle på konferanse med jobben, og partnarar blei inviterte med på festmiddag og hotellovernatting (-"Sånt som ALDRI skjer på dine jobbar", seier han, og har sjølvsagt heilt rett).
Så barnevakt blei booka, og pengar overført til visakortet.
Ein heil dag for meg sjølv; dilla rundt i koselege Stavanger i deilig haustvêr, møtte ei veninna til lunsj, og fekk shoppa litt til meg sjølv. Og så var det inn på hotellet og gjera seg klar for fest. Ein fest som markerte 30årsjubileum for firmaet, og me sat rundt flotte bord og fekk fantastisk mat, nok god drikke til, og kjekk underhaldning; ein løyen homse frå Hinna og eit bra band
(som var gode på U2-coverar, og då var jo eg seld!).
Som nevnt var maten fantastisk; skalldyr og ymse deilige brød, oliven og aioli mm til forrett. Tournedos -perfekt steikt!- med saltbakte poteter og nydeleg raudvinsskysaus til hovudrett. Og ein himmelsk desserttallerken, som eg berre måtte ta bilde av: Ei sjokolademoussekake med ekte gull på, og varme bjørnebær med is oppi den snaisne skåla, som også var av sjokolade!
Åh, der var eg i himmelen!

Ja, heilt ekte gull!
Og så var det morgon; Eg vakna av meg sjølv, las avis på senga, og nytte ein lang, god frukost utan å tørka opp eit einaste velta mjølkeglas eller å masa på nokon at dei måtte sitta i ro. Berre meg sjølv å tenka på (ja, og sjølvsagt samboen då, men han klarar seg godt sjølv!).
Reine mentalhygienen!

1 kommentar:

Vil du sei noko om dette?