mandag 14. februar 2011

Hymens lenker

- Har eg ikkje blitt lenka i endå. Men eg er så heldig at eg skal få vera med å smi nokre for gode vener til sommaren! :-)
Å vera forlovar er ei oppgåve som eg er svært stolt over å bli spurt om. I forlovarjobben ligg ymse oppgåver, trur det varierer litt rundtomkring. Men dei viktigaste i førekant av bryllaupet, er i alle fall ( i mine auge) desse:
1. Rådføring og meinigsytring ved kjolekjøp.
2. Planlegga utdrikkingslag.
3. Skriva tale.

Den store dagen er i slutten av juni, og i november-desember byrja kjoleprøvinga. Eg har vore med på to byturar med innlagd besøk i opptil fleire salongar(-ekstra kjekt var det sjølvsagt når me la inn hotellovernatting i turen! :-). I tillegg har brura sjølv teke salongbesøk både på eiga hand og med anna konsulenthjelp.
Men du verden for ein verden! Meter på meter tettpakka med tyll, silke, blomar, blonder, brurer, tøflar og romantisk musikk. Eg kjende raskt at summen av det heile gjorde meg svimmel, det er jammen ikkje lett å skilja den eine frå den andre! Men straks kjolane var plukka ut og påkledd draumedama, var det lettare å skilja klinten frå kveiten..

Og no, etter eit uttal timar med både fysisk og psykisk prøving, nettsurfing og vurdering, er bestemmelsen endeleg tatt av brura sjølv (- og, ja, ho lytta til konsulenten..) Det blir ei bra brud!

Så då er det vidare til neste oppgåve..
Forslag mottas med takk! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?