fredag 26. februar 2010

Lakenskrekk

Eg kunne gjerne lagt meg saman med ungane i dag. Trøtt som ei fille på den tida. Men ambisjonane om å få gjort eit og anna som heng over pannebrusken hindra meg. I staden for å gjera noko av dèt - inkludert å sova - har eg tilbrakt kvelden i sofaen under det fine raude pleddet. Lest aviser og ukeblad, mens jentene i fjernsynet tok gull (HURRA!). Og no har eg vakna til. Hm. Kanskje eg skal opna pannebrusken og ausa av oppgåver? Eller heller koma meg til køys? Kjennes så bortkasta å ligga der å mysa når eg heller kunne gjort noko vetigt.. Nei, trur faktisk eg skal innta dyna likevel. Fekk jo faktisk eit tips i ukebladet om det å ikkje få sova. I staden for telling av sauer o.l. kan ein ramsa opp 4 byar for kvar bokstav i alfabetet, utan distraksjonar og avsporingar. Må testast! Så får me sjå kva bokstav eg kjem til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?