fredag 26. februar 2010

Positiviteten lenge leve!

Eg prøver i det aller lengsta å vera positiv! Prøver å la irritasjonsmoment, idiotar, håplause oppgåver og utfordingar gli forbi, utan å henga meg for mykje opp i dei, og utan å slå på klage-syte-sutre-kanalen. Prøver alltid å sjå etter noko positivt i situasjonen i staden. Eg vil i alle fall ikkje la meg vippa av pinnen av ting eg absolutt ikkje kan gjera noko med, slikt skal ikkje få øydelegga humøret mitt!
Som vêret for eksempel.
Må sei den sat noko langt inne, den positiviteten i dag. Opna ytterdøra før eg hadde fått meg frukost og kaffi, med morgontryne, vesker og motvillige ungar under armane, på veg til barnehagelevering og møte på jobben. Og der har det f*** meg kome ENDÅ meir snø i løpet av natta!!!! Følte meg i grunn heilt ferdig med snømåking eg no!
...Men da e god trim då!



 

Bilete tatt hin kvelden, etter endt måkeøkt. Slik at det skullle vera klart til neste morgon!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?