søndag 7. mars 2010

Blinklys!

Blinklys er til for å brukast! For å visa kor du skal, slik at andre kan forholda seg til deg i traffikken. Det er makalaust korleis nokre syns det er så heise krevjande å svitsja dei på.
Sinnsjukt irriterande faktisk!
Spesielt når eg har rota meg ut på vegen i rushtida, treff på ein full-ferje-kø, og står der og ventar på å koma ut på hovudvegen. Det går nokre laange minuttar, bilane susar imot, og det ville vera totalt uforsvarleg av meg å køyra ut. Så eg ventar til dei har passert.
Men så; "hei, eg ska visst ned her eg, trallalaaa!". "-Åh, eg òg!" "-Og eg!"..
Men å blinka?? Gjedna visa kor ein har tenkt seg med å plassera bilen mot høgre? "Nei, deet er vel ikkje nødvendig?"?! Så då blir me ståande der då, eg og alle andre som vil ut på vegen. Heilt til nokon som hugsar kva køyrelæraren sa om å vippa brytaren mot høgre, plassera seg i vegbanen, sjekka blindsona og det heile, forbarmar seg over oss, og me får anledning til å hiva oss ut. Jiizzess!
Godt at eg e ein perfekt sjåfør i alle fall!

1 kommentar:

Vil du sei noko om dette?