onsdag 17. mars 2010

Sjølvdisiplin

Eg held på med vidareutdanning, deltidsstudie på HSH. Veldig spanande og kjekt med førelesingar, diskusjonar og erfaringsutveksling. Men, så var det det med å utretta noko sjølv då..
Er det noko eg ikkje har, så er det sjølvdisiplin! Ja visst, eg kan vera effektiv. Men det helst under press!
Har hatt nokre dagar der eg har hatt ein STOR plan om å vera flink student, lesa mykje, og helst få noko ned på papiret. Men du hendelse! Førebels er det visst to månader til innlevering òg...
I løpet av dei to månadane har eg ein heil del anna som skal gjerast òg, så presset burde vera stort nok. Full jobb, og vel så det. Tre tassar i huset, mykje utan makker.. Kunne eg ikkje berre vore litt flinkare når eg faktisk har sett av tid til det!? Neida, då ramlar det ned noko anna som eg ikkje trur eg kan utsettta til i morgon. Og så kjem det tilbod om å vera sosial med kjekke folk, og det kan jo ikkje utsettast! Ungane har ymse dei må på, og må ha mammo med på. Spørsmål om ekstra jobbing. - Kan ikkje sei nei! TV-seriane går sin gang, kveld etter kveld. Og dessutan så er det konsertar på gang til helgo, som eg helst skulle hatt med meg..
Og her sit eg altså. Og bloggar!

1 kommentar:

  1. Kjenne meg sååå igjen i det du skriv, Cecilie. Kjekt å lesa. Huset mitt er aldri så reint som når eg har ei oppgåve i mi vidareutd.

    SvarSlett

Vil du sei noko om dette?