torsdag 18. mars 2010

Favorittar på skjermen

Fjernsynet e kjekt! Selskap, tidtrøyta, underhaldning, påfyll, avslapping.. Og "barnevakt" når mammo vil sova litt lenger enn prinsesso, litaldokko og arvingen i helgane!
Favorittane mine no for tida er Himmelblå, Frustrerte fruer, Otto heilt privat og Torsdag kveld i Nydalen. Og som ellers fredagskvelden med Nytt på Nytt, litt svitsjing mellom Norske Talenter og Skavland, og Senkveld. Såg Bård Tufte Johansen på farlig fotballkamp her ein kveld, det var kjekt òg, men har ikkje sett meir av det enno. Engelsk, svensk eller dansk krim e alltid ein slager! Og så hadde eg tenkt at eg skulle få med meg Harald Eia sine omdiskuterte forskarprogram, men det har eg visst ikkje fått plass til i timeplanen enno. Satsar på nett-tv der. Likeeins med Klasse 10B. Og True blood må eg visst sjå på DVD i staden. Som så mange andre seriar.


Einaste med fjernsynet som er utruleg irriterande, er når det ikkje er eg som styrer fjernkontrollen. Då hender det at eg meir eller mindre ufrivillig sit og blir informert om krabbafiskarar, tatovertingar eller myter som blir "busta"..
(ja, eg kan jo berre gå og gjera noko anna, I know!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?