tirsdag 6. april 2010

Guatemala

Eg skal på tur! Comalapa i Guatemala er Stord kommune sin venskapskommune, og eg er no så heldig å få lov til å reisa dit i to veker. To personar deifrå er her no, og skal bu og jobba her i halvanna år. Noko av tida skal dei vera med oss i vårt arbeid med rusførebyggjing. Kanskje me driv noko som dei kan dra nytte av i sitt heimland på dette området? I alle fall, no skal eg og ein kollega på ekskursjon!

Dette er ein heilt ny verdsdel for meg! Det blir spanande, eksotisk, og eg veit i grunn ikkje heilt kva eg skal forventa meg.. Har hatt det så hektisk no før påske, så eg har i grunn ikkje tenkt så mykje på det. Men no er det plutseleg nesten avreise, og eg kjenner sommarfuglane begynnar å livna til. Prøver å førebu meg litt. Så då ser eg på kartet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?