fredag 23. april 2010

På vent


Sjå der! Der var han igjen, japanaren med det litle kameraet. Han syns tydelegvis at flyplasslivet er hakket meir interessant enn meg. Med til saman 11 timar effektiv flyplassventetid, fordelt på tre flyplassar i tre land, må eg visst sjå om eg ikkje klarar å mobilisera litt meir flyplassentusiasme eg òg.. Har inntatt ein god utgangsposisjon i enden av ein grøn filtsofa. Handbagasjen er strødd rundt meg, eg har eigen musikk frå mp3'en på øyra. Og eg har god utsikt. Nokre kjem, andre er på veg vekk. Avskjedar og velkomst. Litt rørande å iaktta òg. Ymse bekledningar, alt frå shabby joggings til nær galla. Nokre hastar avgårde, andre har som meg ekstremt god tid. Og der har jammen japanaren fanga meg på kamera igjen!
Trur eg skal kikka litt i butikkane no. Og så finna meg noko å drikka. Så er det kanskje tid for boarding..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du sei noko om dette?