tirsdag 20. april 2010

"Eg kjøper ikkje så mykje, men veldig mykje blir solgt til meg.."


Dette utsagnet kom frå vår lokalkjende medreisande i dag. Like før hadde ei maya-kvinne solgt henne nok eit tradisjonelt handvevd belte. Eg syns desse orda passa veldig godt også for meg. Eg har eit par av dei belta med i bagasjen eg òg. Sannsynlegvis vil dei aldri igjen bli brukt som belte. Men flott handarbeid er det, og til ein pris som ikkje ein gong hadde halde til tråden heime. For ikkje å snakke om arbeidspengane! Og når eg først er i gong med handel; det må jo fordelast likt! No har det førebels blitt ei overvekt av jentegreier. Så då må eg vera på utkikk etter noko til gutane vidare. Kan jo ikkje risikera at by-blom-fordelinga blir urettferdig! Biletet er eit lite utval av gode sal til meg på denne turen.

1 kommentar:

Vil du sei noko om dette?